Fjällen!

Jag överlevde! Tänk! Den ända vurpan jag gjorde kan man inte ens kalla vurpa...snarare bara pinsamt.
Vi hade åkt halva backen jag och Fia, så sa jag lite kaxigt: "Nu drar jag! Ska du med snygging?" sen vänder jag mig om och korsar skidorna och ramlar rakt ner med huvet före! Såg hela mitt liv fara förbi! Men det var inte mer än att kravla sig upp och störta ner igen...

Jag, Fia, Gert och Gun-Britt har haft en askalasvecka! Drack Jäger, Bastade, åt en massa, sov, spelade sällskapsspel, hade egen-tid, åt igen, fikade, myste i solen, badade nakna i snön, var på afterski, gjorde bort oss och sjöng kareoke, Lyssnade på P4 och åkte i backen såklarre!



På självaste Påskafton åkte vi hem! Jag ville leka den här roliga leken där man väljer en kategori av något tillexempel "Djur" sen ska man säga ett djur, tillexempel Giraff, och då ska den andra komma på ett djur på F ftersom att det är den sista bokstaven i Giraff...apenkelt och tidsdödande...Men Fia ville inte lika ofta som jag. Jävla dig.

Vi satt i bilen i 6h och fifan vad vi var trötta på varandra...jag ville bara leka lekar och fia ville bara sova. Vi var nog lika adekvata som ett par 5åringar...Sen sjöng vi högt och ljudligt till "upp och hoppa" den jag och Gert ville skulle vinna hela skiten...den var flummig och störd.

Sen kom jag hem till min kära familj, blev överröst med massa godis och annat kolesterolhöjande! (bland annat en chokladhare av min farfar som tror att vi fortfarande fyller 7 och att jag stavar Ka
Sen på Påskdan var det påskmiddag hos granny (som jag lärt skriva sms med sin mobil) (Nöjdminen på det)

Efter all mat var det hemgång med SJ (Störda Jävlar) Far min tyckte att det inte skulle vara så många som åkte tåg på påskdagen, men jodå. Jag hamnade mellan vagnarna bland 8 andra kor. Ja man kände sig som ett litet boskap när man stod där...tillslut blev jag trött och satte mig ner på väskan. Det var då som min Chokladhare såg ljuset för sista gången....när jag tog upp honom var han massakerad och död.

Nu sitter jag på jobbet igen....Mitt andra hem! Nu ska jag ge bebbe välling och mig själv lite kaffe!

Hoj Hoj!
/Världens vackraste kamel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0