Det ena ledde till det andra...

Näääe nu är jag lite upprörd här igen! Eller lite och lite, rätt så rejält mycket skulle jag vilja säga!
Satt och läste aftonbladet, och ser rubriken "Flicka våldtagen av taxichafför"
Fyfan! Jag åker taxi för att jag ska kunna komma hem "tryggt". Men nu går tydligen inte det heller!? Vad falls!?
Och den saten hade först våldtagit henne och sen kört hem henne...hur jävla icecold får man vara!? Jag skulle lätt vilja praktisera mig på att kastrera på honom...helst klippa av eländet helt och hållet!

Nog med idioter!

Nu är jag ledig i nästan TVÅ veckor! Wahoooo! Men det lär gå undan ändå känns det som...måste hinna träffa mina kära omgående innan jag som sagt kör ihjäl mig. (Kvinnliga Stig-Helmer)

Damn va hungri jag är! Har nyss ätit en lyxig söndagslunch/Middag bestående av tacoköttfärs, majs och sån där sås....fint ska´re va! Vädret är ju inte vidare idag, det är självmordsväder eller tandläkarväder om man nu föredrar att gå dit...

Jag har bestämt mig att när jag har tid och så, då ska jag skaffa mig en minigris! Det är den bästa idén på länge! Jag kan inte ha katt, för dom vill mig bara allt ont, kanin skräpar ner mer än en bakfylla och en iller kan jag defenitivt inte ha! Dom vill bara bita mig. Kanske luktar kalopps, vad vet jag???
Och eftersom att jag inte kan ha hund för att dom kräver lite mer, så ska jag lätt ha ett litet svin! Han ska nog dessutom heta Mohammed eller Arne...eller kanske Maj-Lis.
Får se om det leder till nått....jag är rätt bra på att öppna en verkstad utan personal, så det kanske rinner ut i sanden....Men jag vill! 

Nu sitter jag och lyssnar på "Aful love" som jag trodde att dom sjöng, men blev rättad att den faktiskt heter "All for Love" Men fan, låter ju som det...Men då har man lärt sig nått nytt då...ja jag vet cheesecake 72! (trodde att jennies morotskaka var en cheesecake och hade tydligen ett iq på 72 som är lika med retard)

Jaja, idag ska jag hämta min porrmaskin som jag och exet tydligen har delad vårdnad om. :)
Hmmm, undrar vart jag ska borra? Kanske ett hål in till grannen så slipper ja köpa tv till sovrummet....

Nog med dumheter!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0