Träningsvärkan


H e j  &  H å !


Vaknade av pojkens väckarklocka som snarare lät som ett brandlarm och upptäckte att jag hade lite småont i kroppen....
somnade om när min arbetsmyra stack (haha stack!) till jobbet. När jag vaknade igen kunde jag knapt röra mig. Låg som en lam säl och kved lite granna.
Jag som tänkte springa idag! Då blir det ju extra jobbigt än vad det brukar vara! ska försöka överleva!

Anledningen till att både jag och min hälft har träningsvärk är för att Karolinen kom på den otroligt smarta idéen att köpa brännbollsträ och boll för att smacka iväg! (me love brännboll faktiskt)
vi lekte och hade skoj ett bra tag. Vi hade köpt tre stycken tennisbollar och jag frågar Cid om han kan jonglera:
"Nääe ja har aldrig försökt tror jag"
"Försök då?"
Och inom fem minuter har muppen lärt sig att jonglera! I have the man with the balls! ♥
Senare på kvällen kom Cids vänner över på krubb. Det blev tacos. Mer orkade vi inte anstränga oss med. Det blev gott som satan och efter det gick vi och spelade BRÄNNBOLL.
Så nu har jag nog svaret på varför mina skulderblad skriker och min rygg protesterar.

Ska träffa min Jossa på Onsdag! Får se var det blir för crazyness shit vi hittar på som vanligt! ♥ Det blir nog iaf lajbans!

Det är självmordsväder ute! Och det tar emot att gå ut och bli frussen, men här kan man ju inte sitta och möggla! ja ska smälta min mat, dricka mitt kaffe, och sen så ska jag hurta iväg...Hoppas jag inte springer vilse eller att nån läskig gubbtjyv hittar mig och ser mig som ett lätt byte...well jag har lärt mig nåra trick av karateKid när jag var liten. Så passa sig gubben!

Krickan har lämnat mig! Åtminstånde i 8dagar. Men jag kommer att sakna kvinnan! Jag lovar att ta hand om dina bäbisar! Men jag kanske smakar en earthman? Så dom inte mögglar liksom =)

KARIN LEVER! Hon har varit i Krekland med sin Math i en vecka! Det bästa var när jag fick mitt första sms efter att hon hade kommit fram till hotellet:
" VADÅ INTE FÅR SLÄNGA NER TOAPAPPRET I TOALETTEN!?!"
hehe, min sötnos hade nämligen aldrig varit utomlands.
"Har dom glass där?"
"Men Karin, det ju inte så att dom rider runt på åsnor fortfarande, eller trodde du det?"
"Ja, det trodde jag"
Haha, that woman can make you laugh! ♥

Mitt köksbord brakade ner i Fredags! Pang booom! Det har setat lite löst, men i Fredags skulle minsann KarolineTheSmartestEver rucka lite på det för att se hur stabilt det egentligen var...Det var inte så stabilt visade det sig sen! Cid och Krickan fick rädda situationen medan jag krampaktigt höll i min stackars matplats...Får köpa rejäl plugg helt enkelt....

Näeh nu tänkte jag sörpla upp mitt blask till Kaffe här! Sen är det HurtKarro som drar iväg på äventyr!

Spank You Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0