Snattare.


T j y v ?       T j y v ?


Jag och Darl drog till Kista för att äntligen, finely köpa mig ett nytt minneskort till min kamera som försvann för ett och ett halvt år sen! (Thank God I have a tekniknörd till boyfriend)
Vi gick till Classe Olsson och köpte samtidigt en kortläsare till lilla kortet så jag kan förmedla min fotokonst! Efter Classe tänkte vi att MQ kan ju vara skoj att glo lite i...så vi gick dit...när vi kom upp för rulltrappan och går igenom larmtjofräsen, skrek larmet så jag var nära att slänga mig på golvet och ta skydd för bomber! (nästan) Snälla Expediten förstod att det var knas med det vi hade köpt och larmade av...Tack tack tänkte vi och det var inga problem att gå därifrån...Sen hamnade vi på Indiska....Samma jävla sak där! JAG ÄR INGEN TJUV! Expediten där förstod att det var själva matrealet i tjofräsen som gjorde att det tjöt. Men inte skoj när folk glor som att man var en zebra på skansen...Så vi gav upp vår lilla shopping och drog oss hem till mig och  glodde på film med Kristin!



Vaknade för tidigt idag och kunde icke somna om, så det lär bli en zombienatt inatt...tog med mig lite onyttigheter att trösta mig med! Alltid något! Jag och Caroline.N satte just igång ET här! ET är den sötaste varelsen ever! (Oh nej jag vet att han inte finns på riktigt, but still, but yet!)  Oh ja jag är på jobbet! Weird huh!?


E T   P H O N E   H O M E
 ♥ Jag vill också ringa hem ♥




A    R    B   E   T   S        M    Y    R     A     N

Fifan nu känns det som att jag har jobbat en evighet! Ska bli sååå skönt med långledighet. Jag har lust att inte göra någonting! Fast efter helgen då, för jag ska på Arvikafestivalen med Kronkofanten och sen kalasa! Få va ledig en helg är ju fan lyx...Jobbar alla helger sen resten av månaden som inte ens har börjat, och får va ledig en helg i slutet av månan när det är lillabåtkryssen! Det ska bli skoj!
Nu är jag vindtyrig här! Ska kolla en filmutt och skriva klart med Älskling Nattuggla 2! Ååååh va ja känner mig trygg med min raring! Jag behövde visst ingen snut för att känna mig trygg! Skönt! ♥





Jag är hungrig och har ont i magen på samma gång! Det går väl inte!?
Äter jag så spyr jag väl...nääärå men att jobba natt gör att stackars kroppen blir förvirrad:
"Vafan du ska ju sova nu! Sluta släng ner massa frallor här!"








Nej nu ger jag upp för ikväll! Lämna gärna spillning efter er! Så jag vet vilka som tycker jag är intressant!
Nu får som sagt Gnuggisar på posten!


P µ s S    &   G º    κ  √  ä ι ι  ™
 








Kommentarer
Postat av: Jossan

Trogen läsare! :)

2008-06-29 @ 10:23:02
Postat av: Caroline med Tim o Minea

Å jag med, det vet du ;) Så du jobbar inte med mej i veckan!? Jag jobbar ons, tors, fre o lör.. Fan va dålig stil om du lämnar mej aloone med de bittre!KRAM!

2008-06-29 @ 14:12:35
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0