Idétorka / Beslutsångest / 0%Fantasi

J a   M e n   H e j !


Jahaaaa, då skulle man försöka hitta på nån rolig mat man kunde laga idag denna vackra självmordsväderdag! Alltså jag har nog världens mest livligaste fantasi, men när det gäller mat blir jag en grå död sten. Jag kommer inte på ett skit! Jag har varit lite småintresserad av matlagning, meeeeeeeeeeen fantasin dog ut och jag vågar inte testa allt för mycket för då kanske jag misslyckas hallå!?
Jag gick in på Arlas hemsida och den är jättebra, men fan...fick inga tips därifrån heller. Jag vill att det ska gå snabbt! Och dessutom var det en massa frestande efterrätter där så jag kunde inte koncentrera mig på mat! Får nog bli köttbulls och nån mosad potuttis.
 

F y    F a n    H u r   G o t t    S e r    I n t e    D e t t a   U t  ! ?


Jag vaknade av lite småångest idag...hade drömt en mardröm om att folk försökte lura ut mig i skogen och mörda mig...(Jag jobbade som torped och hade inte gjort ett bra jobb, så jag skulle käka nån tablett så att jag somnade så att dom (TorpedChefen) kunde ta ut mig i skogen och döda mig) Fan inte första gången jag drömer sånna drömmar...Är jag knäpp eller bara allmänt rädd för skogar? Well jag vill inte veta =)

Fiiiiiiii va tråkit väder det är ute! Jag kan lika gärna jobba känner jag! Jag sover bort halva dagen och har ingen motivation att fixa hemma för att jag inte är klar med renoveringen. Dessutom är min Tv fortfarande död. Har inte försökt väcka den till liv, men ska iaf köpa en ny väldigt snart!
Vill till IKEA nuuu! Har bestämt byrå till hallen och Tv-bänk till vardagsrummet!
Sen kommer min Bonotavla passa askalas ovanför min svarta soffa till min ljuslila vägg! M m M! 


       
♥   B o N o  ♥ 

                            
I K E A     P R Y L S,   M e    W a n t  !



Uuuuuh segt! Jag får aldrig arslet ur vagnen!
Fast jag beställde nyss min tv! Waaaaahoooo! Vilken tjejh! Nu blir jag ännu mer sugen på min lilla bänk! Mjum mjum vad det kliar in the fingers!


M i n    S t o r a   F i n a   T v  !




Jag lagar varmkorv! barnkalasmat är den bästa maten! Ska möta Cid sen och han vill nog inte ha en sur flicka! Jag är som min pappa. När han blir butter så ber jag honom äta. Jag är exakt lika dan! Jag kan fan bli tokig om jag inte får mat!
Folk kan ju fan tro att jag är tjock när jag bara skriver om mat och så....Men äta bör man. annars dör man ju...Då skulle inte min mamma bli glad. Hon frågar alltid om jag äter ordentligt. Näeh det gör jag inte. Om Anna Skipper skulle få se mig nu så skulle hon ta mig till ett slakteri och visa vad varmkorv egentligen innehöll....Men det avskräcker inte mig!
Moha! Det var jag som äcklade mina kära klasskamrater vid maten så att dom inte var så sugna längre, medans jag själv mumsade i mig utan äckelkänslor....Så forget it Anna Skipper, Im gonna eat my korv!



A n n a     S k i p p e r


Fan jag måste ju typ åka snart! Ska handla en prisent åt Jossan! Hon fyller tant på Lördag! (21år)
Svårt med prisenter minsann! Finns så mycket man vill köpa!

Hör sen! Hej svej på dej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0