Trött Less & Matt.

Det är sällan som jag blir irritrerad och så. Men idag hände det mest irriterande jag har varit med om på länge! Jag är sällan bitter också, men nu är jag det...På den här jävla buss strejken! Jag tänkte att när jag hörde att dom skulle strejka trodde jag lite att det skulle bli som med sjuksköterskestrejken: Att nåra sjukhus stängde ner sina akutmottagningar och så. Men nejdå. Busschafförerna gick hem allihop!? Det är ju värre än värst! Och inte det att jag inte stödjer dom, för det gör jag, ni får ju Stockholm att gå runt och folk kan ta sig någorlunda bekvämt till jobbet...Men vad får man göra nu då?
Istället för en 30min resa med direktbuss så måste jag GÅ 1,5 timme plus pendel på det! 2 TIMMAR!!? När det egentligen tar 30 min...Jävla Stockholm. Och jag lovar att gå 1,5timme på morronen när man har jobbat natt är inget man vill göra frivilligt! Gör hellre lumpen fan. Så jag får ta lilla taxibilen imorrn. Kostar ett halvt busskort, och man får inte tillbaka ett skit från SL. Men jag vill bara Heeeeeem! Fick skjuts till jobbet av Tony och Jennie! Fyfan vilka gullegrisar! Vad skulle jag ha gjort utan grannar/vänner som er?



K a r o l i n e



 


Men nog om det! Näääääh fan! Jag är arg! Jag hoppas att dom ger sig väldigt snart (alltså gubbarna som sitter högt upp) så att jag slipper bli ruinerad eller mördar någon på vägen hem...

jag får min TV-bänk på tisdag! Jeeeej, finely! fram med lilla skruvisen och börja mecka! Jag och Karin avled nästan när vi skulle sätta upp min nuvarande tv-bänk från jysk. AKTA ER FÖR JYSK! Det fanns inga hål där det skulle vara hål!? Så vi fick göra egna! Med skrummejsel! hade inte min älskade borr då...Efter 3timmar och svett och tårar så var den ihopsatt.
Så allt slit och kärlek till dig Jossan! Vårda den ömt. Det har inte jag gjort...



Lalala...jag har så tråkigt just nu. kollar på en tråkigt film som man måste vara inne i. Sånt gillas icke! Jag vill ha lättittat!
Får väl läsa aftonbladet för tjugonde gången och gå in på facebook och snoka bland folks bilder...kul liv Karro, kul liv...



Har fått min Bonotavla! Snygg den är alltså! Jag har ju "gjort den själv" Alltså redigerat den lite innan jag skickade in den till http://www.fotokonst.se/ Jag kan rekomendera den sidan. Man kan ta vilken bild man vill och ladda upp. Om man har kids och så kanske...till hur stor tavla man vill. Canvas, eller med träram eller vad man nu vill ha! Grymt är det iaf!



Annars har det inte hänt så mycket i livet. Min kära mor ringde mig idag och sa att hon tänkte på mig varje dag. Det är skönt att höra. Tänker på henne också. är som sagt mer mammig nu än när jag var liten...Hon fyllde år igår, och jag har big plans for us! Blir överasking, ska väl berätta här sen när hon själv vet...Hon läser ju min lilla blogg iblann...♥









Skriver mer sen! Orkar inte nu va.
KISS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0