Lågtryck


Här sitter jag på jobbet med jordens skallevärk! Klockan är o2 och det är nåra timmar kvar av natten...Får väl fråga om någon har en alvedon att avvara...
Ska iaf skynda mig hem och skeda sen! Så skönt det ska bli att få krypa ner under ett varmt täcke och bli omhållen av en varm pojkvän. Det är skiten och jag kommer antagligen att somna som en älg och drömma konstiga drömmar som vanligt...

Pratade med Karin idag:
-Karin vi har inte setts på ett halvår!
-Det blir ett halvår om nåra veckor! (Tjejen med kollen)
-Det går inte för sig Karin!
-Näe, det går verkligen inte för sig Karoline!
Vi får göra något åt den saken. Vi blev visst vuxna båda två...

Annars har jag inte gjort mycket idag, sov ända till klockan 16.3o vilket var apskönt. Jag trodde som vanligt att klockan bara var 12 när jag vaknade, och det är lika skönt att få veta att så är inte fallet, du har sovit som en gris.

Skulle vara hurtig och gå och möta C, eller vi skulle hurta från stationen och hem till mig...men vi ångrade oss rätt snabbt för jag hade lite fritid innan jobbet, det regnade och var kallt och C var trött efter en mördardag. Så vi åkte hem och bakade bruna bollar istället. Har dock inte smakat dom, men det blev säkert äckligt.

näh, nu ska ja se klart Blod diamanten! Hann inte se klart den igår...




S  v   e   j  !







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0