2 Nätter kvar...


Waaaahoooooooo! Fast dom här nätterna kommer säkert bli sega...jag längtar gärnet och är sprallig som ett barn på julafton! Tänkte först att jag inte behövde ha nån semester, men sen kom jag på att jag kan behöva den ändå! Säger som skärmen på Pingstkyrkan i Sollentuna: Tack GUD för sommaren!
(Jag Tony Jennie & Kronk tänkte elda ner den kyrkan för ett år sen pga all propaganda man tvingas på när man åker förbi med bussen)



På jobbet är det lungan! Stabilt! Jag fick minsann jobba med min bästa arpetskamrat Caroline tonight! Hon flydde från mig för att åka på semester hela tiden! Taskit. sluta med det nu! Så nu är jag nöjd och glad minsann!

Igår hade vi filmkväll! Nästan allt gick som planerat förutom att en viss Finne låg förlamad av biverkningarna från Kosken...så han orkade väl inte ta sig, och tjejen kunde han inte släpa med sig! Jag som vill se! träffa! Lära känna! Hon var ju trotts allt med och valde ut mitt Kattparaply!

Så det blev Jag, Cid, Kristin, Tony & Jennie som gick till Kruthornet och tjockade pizza! Sen bar det iväg hem till oss för att kolla på Morgan Pålsson- världsreporter på min nya lilla tv. Den var lika bra och rolig som första gången jag såg den! Skulle kunna se den varje dag i hela mitt liv! Morgan Pålsson & Cid.
Den uppskattades också av resten av alla som såg den, utom Tony. När han väl har bestämt sig för att nått ska vara dåligt, så är det dåligt även fast han inte vet eller har sett...Envisa jävel! Du ska alltid har rätt!
Men det var en trevlig kväll tycker jag! Hoppas alla också tyckte det! Det kändes så iallafall!
Nästa gång blir det grill och kubb, och då jävlar ska ni vara med Kronk! Om ni så ska ta soffan och extrasängen!



Blääääääääh, jag är seg och vet inte vad jag ska skriva! Har ju inte hänt nått sen igår förutom att jag har börjat blivit beroende av The Sims igen! Efter lite tjat på gubben min så var det mitt! Mooohaaaah! Jag har parat mig massa med mina simgubbar, och dom önskar sig 10 baaaarn! En gång satte jag in en man och 6 kvinnor i ett hus och sen skaffade karln ett barn med vardera brud! Vilken intriger det blev! Vem behöver se Våra bästa år när man har The sims!?



Jag ska nog se saw lll nuuuuuh! Dödar lite timmar! Och inte bara timmar dödar han Jigsaw!


Jag vill att ni folk som läser även skriver en liten kommentar till mig någongång så jag vet vilka som läser! Sånt är intressant att veta!
(Caroline & Jossan ni är duktiga! Gnuggisar till er!) 






Bye Bye Then!






Kommentarer
Postat av: M

jag läser men det vet du nog redan

2008-07-22 @ 07:00:16
URL: http://mazlin.scriptorium.se/
Postat av: Anna

Jag läser :)

Men jag tycker inte Morgan Pålssonfilmen var sådär värst bra, inte en film man ser flera gånger, gillar mer när de har sketchformat än långfilmsformat :)

Snart semester för dig och båtresa! Då ska vi röja!

2008-07-22 @ 09:26:49
Postat av: jobb-carro

Men alltså, du får ju för fasiken uppdatera lite här va!!! ;) Iskall cider nästa vecka? KRAM!

2008-07-30 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0