Så trött, så trött...



Det är så jävla rörigt på ren svenska, hemma hos oss. Vi båda är lessa och irriterade på detta och vill bara få allt klart. Inte nog med det så har klantidioten Karoline alltid trott att vi haft en sån stor säng! Men när min utarbetade älskling satte ihop sängen, insåg han att den minsann inte alls var så stor. Den är alltså 80cm istället för 90! Vilken idiot till sambo han har! Vi får väl helt enkelt lösa det temporärt med att lägga ett extratäcke emellan! Och jag som ville slippa den där förbannade glipan! Ja, jag känner mig som en blåst idiot.


Ska gå upp tidigt imorgon för att röja! Jag har inte samvete till att ligga och sova när det ser ut som det gör! Jobbar en natt till, men det skiter jag i. Jag får helt enkelt köra kaffe, kaffe, och coffie!
Jag ska lägga in en bild på det galna kaoset hemma så får ni se vad vi genomlider. Visst ett i-landsproblem enligt mig (folk lever ju ute på gatan och i konteinrar) men ändå vill man ju kunna ta sig fram i sitt hem och hitta det man söker!

Men jag ser ljust på framtiden! Så fort vi får garderoberna uppsatta så har vi massa plats! Vi har bestämt för att ha den andra kvar så att vi får ytterligare space! Den slänger vi in i förrådet/rummet.

Ser konstigt nog faktiskt fram emot att röja imorgon/idag så att vi kan få upp lilla julegranen också! Lite tidigt, men vafan, den kan ju inte stå och skräpa i en lådda.


Jag saknar min Älskling så att det gör ont! Vi har inte setts ordentligt på en vecka! Dock ska jag väl berätta om vårt mysiga förlovningsfirande, som vi gjorde på restaurang! God mat och mysigt sällskap. Det är allt för mig!
Idag ska jag iallafall få sova med min älskade (hoppas jag) Fast när jag ringde hade han somnat på soffan. Så jag kanske får sova själv idag också. Vill ju inte väcka min raring.



Satt och kollade på en intervju med min bror och mina kusiner (och Daniel´s) band! Dom vann ju demo 2oo8 och jag är fortfarande lika stolt! Ni kan kolla på intervjun här: http://www.kkuriren.se/kkuriren/avd_kultur.php?avdelning_1=103
För er som inte vet så är Henrik min bror! Hoppas på att få deras demo snart! Den ska lyssnas sönder!


Jag har lite beslutsångest om julklappar! Jag ska ju köpa till Henrik är det bestämt, men jag vet inte vad!? Vad köper man till en 24-årig sjuksköterskestudent som gillar rock? Skitsvårt fan, och ni får jättegärna komma med tips för min hjärna är mer som en daddel nu.


Jag hoppas på att jag får ta min tidiga rödataxi hem! (SL-bussen) Då kommer jag hem vid kl 8 istället för halv 9! Ibland kan man undra om busschaffisarna är vakna när dom kör: Dom kör över trottoarer, Kör allmänt galet och man kan inte riktigt sitta utan att hålla i sig. Är det för att tempot är så här? Eller vad är det frågan om? När man inte ens kan vänta med att köra när en liten tant med käpp går på. Nej då jävlar är det rivstart så att gumman måste slänga sig ner i sätet för att överleva. Nästa gång ska jag bannemig säga till! Hemma gör vi icke så! Där väntar man in tills alla har satt sig innan man börjar köra. Man tar liksom som det heter: HÄNSYN!


Nästa helg får jag iallafall komma hem till min älskade familj! Och jag är så glad att min älskling också trivs där! Det är så lugnt och skönt och vi kan gå ut med Mette-Marit ute i skogen och hon får springa lös, sen äter vi god mat och myser framför film eller liknande. Inga krav, ingen stress. Jag älskar också livet i Stockholm, men ibland kan det vara skönt att få lite tystnad och bara höra fåglarna. Jag längtar HEM!


♥ Vår lilla prinsessa Mette-Marit ♥



♥ Mami & Papi



Syskonskaran

Karoline                                     Henrik                                  Linnéa


 ♥ Cid ♥





Det var allt för mig idag! Men tipsa gärna eller kommentera! Det är så skojigt!

PuSs!








Kommentarer
Postat av: Anna

Jag klädde granen förra helgen :) Men så är jag ju nästan aldrig här hemma så därför får jag inte se den så mycket så därför åkte den upp fort! :)

2008-12-06 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0