Honey, Im home!



Mmm, minsann! Fick vara ledig igår natt! Vilken känsla! Men nu är jag tillbaka igen...jobbar imorgon med, sen är jag ledig i åtta (!) dagar! Så jag ska inte klaga, men jag måste säga att jag är något körd i roten!

Och imorgon kommer våra vackra garderober! Och vilken tid sen då!? Mellan 10-13!? Det är ju mitt i natten för mig! Dessutom ska dom ha BÄRHJÄLP! DHL dödar mig långsamt snabbt! Hoppas att min gubbe hinner komma hem! Han slutar kl 12 den rackaren. Så BÄST för honom att han masar sig hem!

Idag har jag pulat i vårat förråd/datarum, och fick mycket beröm av min sambo! Jag var ganska stolt själv faktiskt! Nu börjar det nästan likna ett hem hemma! Och julgranen är SÅ mysig! Blev riktigt vackert med en vit gran! Jag är kär i den!

Imorgon blir det att traska till ICA med 8 traderapaket och slänga dom på posten! Har ju knappt hittat mig själv i röran vi har haft, men nu kan jag sätta igång med traderandet också!

Måste måla över kaffelattefläcken som fult blottar sig där den gamla garderoben har stått. Ja, jag kan erkänna att jag inte är den starkaste på denna planet.

Min älskade Karin och hennes gulliga fästis var hos oss i söndas! Det var jättetrevligt! Jag och Cid hade bara skrikit på varandra innan för att vi hade panik över vår röra och samtidigt var aptrötta. Men vi skrek av oss och sen var det bra! Sen gick vi ner och tjockade pizza på restaurangen! Sen kände jag mig konstig. Kunde inte sätta fingret på vad det var. Kände mig yr och tom samtidigt. Frossa och grejer. Antar att det var stress och kaffe på det. Lugnade sig efter 2h. Läskig känsla iallafall. Antar väl att jag är slutkörd av att jobba på jobbet och hemma så kroppen vill att jag ska tagga ner. Skönt att ha en trygg pojke som håller om och stryker över pannan.

Under min ledighet ska jag fixa hemma och passa på att träffa mina vänner jag inte hunnit med! Ska bli trevligt och mysigt!

Måste köpa julklapp till söstra mi också! Har ingen aning om vad jag ska köpa! Hon är i en sån svår ålder! 15 bast. Vad köper man!? Kläder, smycken och sånt vågar man ju inte köpa! Hon är ju så kräsen!

Nej nu ska jag kika webbtv! Alltid lika bra tidsfördriv!


Stressa inte ihjäl er!



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Stress stress stress, blir lätt så när man jobbar natt tror jag, det är ju så svååårt o sova bort hela dagarna!



Så fort vi e klara här hemma kommer jag tvinga över dej på en fika, o sen kommer jag o fikar hos er, vill se hur fint ni får det! :)



KRAM jag saknar dej också!

2008-12-09 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0