Erik & Mackan



Försov mig igår...skulle ha vaknat vid 14 istället för 16.30. Därför blev jag vaken till klockan o5 imorse! Min gubbe låg och snarkade bredvid mig i sängen medans jag kollade på det bästa programmet ever på datorn: Erik & Mackan - hela och rena. Dom är så sjukt roliga! Ibland kom en fot upp på datorn. Min karl kan verkligen breda ut sig! Visste ni att ett tangentbord är äckligare att slicka på än en offentlig toalettsits? Ja man lär sig mycket vettigt i världens bästa, lätt tittade program!


Tony & Jennii var över och hjälpte mig och C med garderoberna...Eller, jag och Jennii pratade och drack kaffe och männen jobbade. Visst, kanske skulle vara mer jämnställt i den där byggfrågan, men fan. Jag är för svag och jag blir tokig på instruktioner!

Målade klart det "sista" i sovrummet...räckte färgen eller? Nööööh. Får köpa nytt. Kööööp å köööööp som Emils farsa Anton skulle ha sagt (Som Lovisas blinda katt med hjärtfel hette by the way) Lilla Anton var den mysigaste katten jag har mött. Alla andra har retat och mobbat mig...V.I.F Anton the cat

Idag är det totaly röjning som gäller i detta hem! Ska slänga ner en massa skit och sen fram med sugaren. Hoppas att jag blir klar i år...Det kommer att bli bra när allt är klart! Jag ser ljuset Jonathan! Fifan det här blir bra!

Nu är jag ledig i hela 8 dagar! Ojoj vad jag förtjänar detta! Ska ta ett bad sen tror jag för att fixa den ultimata lyxen efter städningen. Fast fän, man måste ju göra rent karet och duscha efter. Krånglit.

Nej nu är det dax att lyfta på röva! Återkommer later!


/ H U S     I     H E L V E T E











 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaaaa, vi ses imorron!!! Det va lääänge sen, ska bli kul o snacka lite skit igen! :) kram

2008-12-17 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0