Jysk is my shit!



Ooooh god! Jag hittade minsann mitt svarta duschdrapperiiiieeeeh! Jysk save me! Så nu behöver man inte känna ångest över ett rörigt badrum! jaaa, jag gillar inredning okej? Vi köpte också en massa handdukar (3) eftersom att mina andra har blivit lite oranga efter att jag har "spillt" hårfärg på dom!



Igår var Jossan här och drack coffiiii, det var smask och sen åkte jag hem och glodde lite på hennes lägenhet. Mycket fin! Sen bjussa hon på mat! man tackar! Det var jättegott! Kommer och äter dig ur huset nu när du bor så nära ¦)

Jag är lite rastlös och vet inte vad jag ska hitta påh! Jag städar bara hela tin. Det är tråkigt! Min goding sprang till jobbet och lämnade mig ensam, taskit! Så nu ligger jag här i en alderles för stor säng och hör alla SL bussar bröla förbi.



Det var mys igår! Tog en prommenad med älskling för vi vill inte att Anna Skipper plingar på min dörr och få se all min korv! Jag älskar korv i alla sorter och smaker. Fali som Prins! Och nej jag är inte pervers, jag gillar bara korv! Sen kom vi hem och kollade på massa gamla bilder som jag snott från Jossans dator. Och sen myste vi och såg på film! Jag skulle kunna äta upp min gubbe! Han är så fin och snygg och gó! Det är nog därför jag biter honom i örat ibland!

Jag ska fan ta en prommenad sen! Måste bara ha min musik i örat annars kan jag inte överleva!

Vad jag behöver ha för att överleva:

Φ Livet -
Man får aldrig glömma bort att leva! Då blir man en grå sten.
Φ Kärlek - Kan man aldrig få för mycket av, som med färskpotatis!
Φ Inredning - Ooooh jag har för mycket idéer och för lite pengar!
Φ Musik - System of a Down when im mad, System of a down when im sad.
Φ Film - Bästa tidsdödaren när man är själv, och bra forplay
Φ Sol - ååååh Mr Sol! Dont you ever run away from me!
Φ Mina barn - Inte mina då, men dom blir mina när jag är på jobbet, tills jag får egna.

Mjum mjum! Jag ska nog äta frulle snart! Ska bara ta mig från sängen till köket....Blir a tuff mission. Will i survive?

Jag älskar by the way min lägenhet! Vill köpa den! Nuuuuuuh! Så ja kan göra allt jag vill! Nununu!

    



Nu lägger vi ner för idag! Tejk Kär och så!


Kommentarer
Postat av: Professorn

Va fan din tjyv nu har jag försökt hålla mig ifrån alla jävla bloggar i flera år men så nästlar jag mig in på DIN och vad faaan händer då??

Jag måste väl bevaka den då!!

Men det skiter väl du i!!!

:):):)



Bevaka inte min för det kommer vara stillastående still yet now ever.



Haha, va ska du dö?? AHAHA

Saknar dig sweetheart, callar imorrn vava?



Pussar!

2008-08-15 @ 15:02:06
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0