Trött Karro - Inget att leka kurragömma med.

Jag hade jobbat natt och skulle sätta mig på SJ (Sjuka jävlar) tåget till Kattne.
"Gå tidigare från jobbet lilla gumman så att du hinner med ett tåg"
Så det gjorde jag! Jag tänkte att jag ska minsann vara spontan och "bara" ta ett tågfan.
Jag kommer in på centralen och HEJ OCH HÅ!
Tågen jag ville ta kostade 300jävla pengar, och det var ju inte värt att betala för att åka till Kattne för!
Så jag tog ett "lite" senare tåg som gick klockan 08.30 och klockan var 07.00....segt när man är som ett uppgrävt lik.

Och inte nog med det!
Jag ringer min kära far, (tänker inte nämna namn) En timme innan för att säga att nu kära pappsen kan du allt få hämta din trötta dotter på stationen om en timme!
När jag satt på tåget och slummrade som allra bäst ringer Onkel...
- "Hmmmmm"
-"Oj sov du?"
- "Hmmmmmmmmmmmmmmmm"
- "Det var visst inte poppis att ringa en trött Karro?"
- "Hmmmmmmmmmnäääääääääääääääääääääe"
Förlåt, du vet att jag är som en onskefull gammal surkål när jag inte fått min bäbissömn =)

När jag väl kommer till stationen spanar jag efter papis bil. Såg jag den? Nej.
Jag ringer farbrorn.
- "jaaaaaa hej, vart är du?"
- Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyystnad.
-Jag är på OK, vart är du?
- "Joooo jag är framme...."
- "Oj jag trodde du inte skulle komma så tidigt"
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fan, jag sa ju vilken tid!
Efter en kvart var jag iaf i bilen, och efter en halvtimme drog jag mössan över huvudet och sov gärnet!

Jag är dum när jag är trött. Det är insikt! =)

Vaknade av min Mami som bara skrattar och en hund som klunsar ner i sängen.
"VAD HAR DU PÅ HUVEEEEEEEEEEEEEEEEET?!! HAHAHA!!"
Javafaaaan ja kan inte sova utan mössa över ögonen okej? =)

Har varit med Mette-marit och Fia och traskat runt i skogen. Jag ska tamigfan alltid snubbla runt på rötter! Och alla var ute med sina kåta hanhundar. Tur att min hund är obrydd.

Något läskigt hände idag! Jag ringde Ronko."Samtalet parkerat" sade en tant. Sen var det någon som svarade. Men det var inte han som svarade, det var en HON.
Jag vill prata med Johnny på Siemens, sa jag. Sen sa det klick. Så jag vågade inte ringa upp igen
Jag skrev ett sms och frågade om karln hade käkat kvinligt könshormon över natten.
Så ringde han upp.
Han hade också pratat med den där HON. Han trodde det var jag som skämtade....vem fan var hon? Och hur fan blev det sådär?? Läskigt fan.

Nu ska jag och Mami umgås! Hon är knäpp. Precis som jag. Det är bra.

image6


HOJ HOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0