Karlsson, Lysskygghet och Dryghet.





Jag och Kronk var ute och slirade med hans vänner i Lördags! Efter ledsna hundblicken via telefonen och en deal på att vi skulle brumma hem till Karrosellen blev jag övertalad! Jag som hade tänkt soffmys och candybars efter mina 4timmars sömn, men icke! Det fick man inte...Men jag var glad att du övertalade mig, annars hade jag inte fått höra Paradise City med Guns!

Dan efter var värre...
Jag och Kronk var dryga mot varandra hela dagen.
"Karro" (Pet) "Jag är hungrig"
"Mmmmmm" (Morr)
"Karro" (Pet) "Jag är hungrig"
"Mmmmhmmmmmmmmm"
"Karro" (Pet) "Jag är hungrig"
"JAG HATAR DIG!!!"

Och det blev ju inte bättre av att vi såg på Karlsson på taket heller!
"Angenämnt, angenämnt för er att få träffa Karlsson!"
Vi blev bara ännu mer dryga och vår pakt om svordomar spårade ur...

image9

" Men Karlsson, har du snott den?!"
"Nej jag har väl lååånat den!"
"Tänker du lämna tillbaka den då?"
"Aaaaaaaaaaldrig!!"



Var på utbildning idag! Drygt att gå upp tortyrtidigt, men kalas att jag fick skjuts av min söte kollega!
Vi skulle leka akuta situationer. Det var fan läskigt, men man fick lära sig ett och annat av Farbror Doktorn som var där! Som för övrigt var snuskigt äckligt lik Hugh Grant!



Jag var bitter och stressad för att jag skulle in och trängas bland en massa äckligt folk inne i stan för att hitta en prisent till Kronk som fyller år på Wensdag. Tack Jossan hjärtat för att du vallade mig genom gator och torg vid rusningstid! Jag kunde ha dött!
För så känns det faktiskt. Folk aktar sig inte! Jag som är så liten blir påsprungen och eftersom att jag råkade vara snällast i hela världen så tror jag att det är mitt fel: OJSAN! FÖRLÅT!
Men en prisent blev det iaf! Kronk du ska få den bästa prisenten ever! Så var snäll för fan!




Imorgon ska jag med min Fina (Jossan) till gnällbälte och handla kläds! factory outlet i Vingåker! Farligt äckligt kul! Sen ska vi svänga förbi mina skapare och säga hej och hå! Och klappa Mette-Marit på huvet!

image8




Det blev en ovanligt segt blogginlägg idag! Liket Öberg ska klubba sig i säng och prata i sömnen och så.


Kiss Kiss, Bang Bang!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Yes hun! Mys!!

2008-04-28 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0