Jerk it out!

Jaaa, minsann! Jag och Kronk var på Cesars! (Palace) på Nalen i torsdags! Bra initiativ! Öl och bra musik, en kalaskombi! Och sen ledde det ena till det andra...Vi fick ett ryck och traskade hela vägen till Gullmars!
När vi kom hem till Kronk skulle vi kolla på en läskig film jag hade på datorn! The Hitcher...men det ända som var omys var att den var från cirkus 1977 istället för 2007. Besvikelse.org.
Efter att ha mumsat i sig allbran hos Kronk på morronen (Bra mage på 14dagar) så åkte jag hem för att sedan bege mig igen.


Jag och jossan stekte deformrade hambörjare och drack kalleankavin! sen traskade vi ner till bussen lagom stressade och glada! Då kom jag på att, hoppsan hejsan! Nu har jag minsann glömt min plåns! Antilopen skyndar sig in igen och trycker på våning 4! hissen åker och idioten känner i jackfickan och känner sin lille vän! Då i ett desperat försök att stoppa hissen trycker ho på alla knppar som finns och lyckas så småningom bryta sig ut!
Bussen hann vi med och jossan hade sin remsa:
- Jag ska till Danderyds sjukhus
- Vilken avdelning? Undrar busschaffarn
- 84! REHAB säger hon! (Vi jobbar där)
Jag avlider av magmuskelbesvär!

Sen hamnade vi på solidaritet, eller utanför iaf.
- Hur gammal är du? (Dryg vaktjävel)
- 21. (Ärliga Karoline)
- Tyvärr, det är 26-års gräns här. Det är fullt!
- Men om man är 26 i sinnet borde man väl få komma in?
- Nix.
(Dryga as)

Så vi hamnade på Ambasadör
- Hur gamla är ni? (Dryga vaktjävelns bror)
-25! (Jag var helt plötsligt äldst av alla i sällskapet)
-Hmm välkomna!
-TACK TACK!

Sen efter allt ståhej traskade jag hem till Kronk och sov hos honom. MjumMjum, tuseeeen nåååålar!
På morgonen var det allbran (Bra mage på 14 dagar) med milsh till.

Nu är jag på jobbet igen. vi glor på film ich äter hela tiden! (Ja något ska man ju fördriva tiden med)

Nu är det vällingdax!
Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0