Vila i Frid.

Fick just ett sms från min pappa att min gammelfarmor Märta har gått bort. Hon blev hastigt sjuk men insomnade tydligen väldigt stillsamt en stund senare. Jag har nog inte riktigt lyckats smälta att hon är borta. Men jag vet att hon vakar över mig, eftersom att jag var favoriten! 
Vila i frid världens bästa saftmakerska! Party Like A Rockstar In Heaven For Me!


image20



Annars vad har hänt? Näe slumrade ända till klockan 14.30. Mjum Mjum va skönt! Sen var jag allmänt seg och dryg hela dagen och lyckades inte få mycket gjort! Äta frukost hann jag minsann med iaf! Jag och Caroline har filmmaraton här på jobbet! Damn vad jag är sugen på att se lätt tittade filmer nu! Typ "Tårtan" skulle jag lätt kunna se och sedan ramla ihop i en hög av garv! Undra om det kallas övertrötthet?


Imorgon är det min sista natt! Waaaahoooo! Sen åker jag nog hem till Kronk direkt och slänger mig och snarkar i hans säng! Han har lovat att han har en nattmössa! Me love nattmössor! Måste ha det för att kunna mysa med John Blund! Sen drar vi till Kattne när liket har vaknat! närmare till centralen från Gullis än Edis!


Snart är det TVÅ hela år sen jag flyttade/flydde upp till den här staden! Jag må säga att jag har lyckats blivit sambo och separerad under två år!  Det är bra jobbat det! Jag har inte bara hunnit det heller : Jag har minsann hunnit kollat sönder min TV. Hittat en massa godingar, blivit KOMBO ( 2ggr under ett år)  Målat om hela mitt palats, hunnit byta jobb, hunnit överkonsumera sprit med mina vänner ibland, köpt en massa krejer till palatset och fått vara ledig en valborgsmässoafton!  MJUM MJUM vad jag har hunnit med!

image21



Tjejen var ju duktig och skickade in sina övningskörningspapper för nåra veckor sen, och så fick hon äntligen tillbaka ett svar! Trodde hon ja! fick tillbaka samma papper...hon hade väl glömt att kryssa i ETT svar på papperet! 
Bra jobbat! Verkligen! Tummen upp! Jeeeej! Bara att skicka tillbaka skiten igen. Dyrt med frimmisar också! Men sen får ni fan akta er ute på vägarna!


image23




Längtar hem till mams, paps sis, bro och hundie! Speciellt Mette-Marit för henne kan man inte prata i telefon med...Eller en gång gjorde jag det och då sa mamma att hon såg skitförvirrad ut och så hade hon gått till dörren! Gumman min! 


image24
♥  Prinsessan Mette-Marit  ♥



Näe nu ska jag "jobba" vidare med filmen "släkten är värst" Och dricka Coffie Ahnan!

MJÖLK!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0