Sunes sommar, nappar & turkar!



Jag skriver blogg när jag sitter på jobbeteh, för det är då jag har tid minsann!

Tog med mig en massa candy från båten! När man är ljus och ljudskygg är man inte så sugen på en Bacardi Razz direkt! Men däremot lite sött och salt!
Så nu sitter jag och chiksen (Kattis och Jossa) och kollar på Sunes sommar och käkar nappar och turkisk asstark peppar! Mjum Mjum säger vi på den!

Idag vaknade jag av ljuset. Fan, tänkte jag...klockan är säkert bara 12! Men vart fan är min nattmössa!?
 (Den jag drar över ögonen och ser ful ut i) Jag raffsade runt och hittade den tillslut vid fossingändan. Hur gör djur?
upptäckte sen att klockan var 16, så det var ju kalas att jag hade fått min önskade tid med John.B.
image14
                                                                 Längtar till min hemliga vik på Cypern!

Och solen lyste mys idag!! Jag går runt och ler konstant. (Folk måste tro att jag har rymt någonstans ifrån)
Hoppas att det är vackert väder nästa helg, för då ska jag och Kronk till Kattne och leva fan! Mamma har lovat mig grillat! Det blir första grillen i år! Livet har sina goda stunder och dom står min mor och min mormor oftast för!  ( Tack kvinnor för att ni göder mig fet! )




Annars då? Jo, imorrn drar jag iväg till Dalarna för utbildning! Jag och Karolin från Jouren ska mötas upp vi spottkoppen! Det blir kalas! Kommer nog slockna när jag slår mig ner i kuppen!
Hoppas det blir skoj och intressant! Annars är en hel helg sabbad! Men jag tror att det kommer att gå bra! Undrar om snön är kvar? Jag har alltid vela prova skoter!


image15

                                                                Längtar tillbaka till mitt Cypern minsann!


Imorrn ska jag städa! Jag och Kristin har skaffat ett städschema för att få pli på oss och vårat grisande! Hittills har det gått sådär, men det blir väl bra i längdan! Annars får vi slå varandra mycket hårt!

Näe nu blev det segt som fan hör! Måste dra mig, annars blir det sär stavning ar och fula youtubeklipp!


Kiss Kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har lite tävlingar på bloggen.
kanske vill delta?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 03:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0