Sömnbrist.nu

Sitter på arbetet va. Snuttade inte kudden så länge idag på dan så jag får damn skylla mig! Men det var lornenite mycket för att jag fick besök idag på dan! Tack för blomkvist. det är jag absolut inte van vid att få! Jag blir generad som en gris eller en jungfrututte...

image25



Just now kollar jag på Sagan Om De Två Två Torns! Jag vet inte varför jag just gillar tvåan, men den är bäst!
Dreglar lite på Legolas och tycker Gandalf är lite nasty. Eller creepy kanske...Har ju by the way halsbandet....hmmm va fan heter det nu igen.... JO! Aftonstjärnan. Det där som Aragorn ger till sitt ragg! Skitsnyggt är det iaf!

image26


Hmmm, annars då? Jag skriver så helvetes ofta nu bara för att mina barn på jobbet har varit snälla och gett mig kvalitetstid till blokken! Min ena pojke ligger och kollar sig i spegeln och har väldigt skoj! Kul att man kan roa sig själv! Men han är det sötaste jag vet! Den andra lilla solstrålen ligger i vagnen och bara sover. Torrboll där! Jag vill också sova! Jag ska till Gullis efter jobbet och sova där! Närmare till T-centralen. (Fan va lata vi är) oj, slå mig, jag svor....

image27




Uasch det regnar ute! Jag vill inte att Gud eller Jetut pissar på mig när jag går hem, det är inte okej!! Man ska faktiskt behandla andra som man vill bli behandlad själv!!! Jävla översittare....

image28


Man måste prata med sin mamma ibland, så jag ringde henne....jag kan nog alltid lista ut vad hon hålls med:
- Hej Mammi!
- Hej mitt barn!
- Vad gör du? Du kan möjligtvis inte ligga och "vila" i soffan?
- Mmmm, jag ligger i soffan!
Arbeta inte ihjäl dig!



Näe nu är jag sådär vindögd igen! ser inte vad jag skriver...Så vi säger så!
SVEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0