Slönt = Skönt & Slött på samma gång.

Igår var en mysdag! Men apkvavt ute, så jag trodde att jag skulle få ner hela Gud i huvet. Det var tur att han inte gjorde det för då hade jag nog dött. Fan som han käkar donken är det inte konstigt!

Jag och mitt världens bästa kap genom tiderna åt en romantisk falikorvsmiddag och spelade poker. It was´nt my lucky day in kortspel. Truck! ♥

Inatt ska jag jobba igen...mördarveckan har startat! Kommer se ut som en rynkig gammal ölkorv när jag är klar med den! Näe det ska nog funka...Jag är inne i en slags heliumballong just nu, så allt är skoj och allt går som en dans! Så det ska ho no fixa!

Nu har man betalat räkningar också! Waaaahoooo kan man ha skojigare? Ja man kunde visst det...

Ska snart in till stan med min tös ( J o s s a n ) Hon ska handla kjol och jag ska hänga på! Jag ska inte köpa någonting! Oh Yes you are...Nä....jo? NEJ? Får se hur mycket kor man måste trängas med idag. Som har ju fått lön dom asen!

Karin ringde mig idah! My dear Kääärin! jag saknar henne så mycket. Vi har våra störda stunder hon och jag!
"jobbe? Ja? Nej? Kanske? Inte?"
"Jobba? Näe? Du också jobba? Inte?
" Jag jobbe näe också? Du sova med karlen? jaja?
Skola mig ja? Ringa kvällen? Ja? Nej? kanske?"
Ja ring mig förfan korven! ♥

Imorrn är det jag och Kronk som ska härja! Vi ska väl peka på folk och käka bulle. Hoppas jag får min supergrej som han har lovat mig! En retroloppisgrej! (För att jag var homosexuell ett dygn på fejsbok)

Mjum Mjum! Är som en mör get innan slakt! Men jag överlever! Jag är int bitter faktiskt!

Saknar lilla mamsen och papi! Vi ses den 5e iaf! Då äre begravning. Inget trevligt sätt att träffa sina älskade på. Men jag blir glad bara jag får träffa dom! Och hundi! :)

Nu ska jag sjunga högt för mig själv och göra mig i nån slags ordning, vad vet jag!?
Puss & Snusk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0