Saturday Night Live

Nu är det minsann dags för bloggkvalitetstid!

Var med Jossan min till Kattne, what a roadtrip! Köpte nya fina röröstrandkaffemuggs och en massa annat skit, har glömt bort vad. Men 1300 försvann spårlöst på trosor och shit! På vägen hem åkte vi hem till mammis och pappis gräs och grövlade runt med Mette-Marit och åt kladdkaka. (Sånt man gör på landet)
Men efter ett tag blev jag lite smått rastlös och bestämde mig för att jag, jossan och syster Lins skulle kasta gris. Jag blev gris rätt fort och ville istället se om jag fortfarande var ung och stark nog att kasta över bollen över taket! (Två fucking floor) Det gick kalas! så nu är jag fit for fight för ölbrännbollsfesten jag ska ha i sommar! Mys på den!

image11


Sen var det Valborg och Kungens och Kronks födsleday! Han fick först en tom kartong där det stod: DU HAR JU REDAN ALLT! Sen fiskade hon fram en sömnskiva på finska, en T-shirt med mumin (Latin for fat albino) och en seriös prisent. En parfym! "luktar jag illa?" "Mmmmm"
Vi blev bjuddna till Kronks twinsyster på mat och drinks, det var mys!
Efter det brummade vi (Jag, Kronk, Roppan, Tony och Jennie)  hem till Karrosellen och drack en massa jäger och lyssnade på dunkadunka!

Nu är jag på jobbet! Min sista natt thank god! Igår natt var jag minsann inte mig själv...mådde risigt och var slö som få. Blev hemskickad så att jag kunde hem och sova. Där upptäkte lilla tempen att jag hade feber. Så jag och Alvedon tog ett hångel och sen snarkade jag fint!
Vaknade och mådde askalas! Så nu skriver jag historia!

Ojoj, nu blev det mycket här...Men jag är inte klar. Nejnej. Eller jo förresten. Nu blev cellen lite trött....Nääääe

Ska åka Finnlandspåt på Tisdak! Eller var det Ålant? 112-kryssning är skiten! kanske hittar min en fräsh brandman eller en dryg liten väktare att klämma på...Nej jag ska vara på Taxfree och i frukostbuffén hela resan! MUMMA!
Har alltid varit ett matvrak....Normalt sätt brukar man vara jävligt kinkig med maten i högstadiet. Men inte Karrosellen!
- Karro, ska du ha ännu mer mat? (En kille i klassen)
- Ja, det var gott och jag är mer hungrig! (Lassar på mer)
Äta bör man, annars dör man fan.
Mjum Mjum!

Imorgon ska jag ut och springa har jag bestämt mig för! (Klapp på huvudet på mig) Får se

Ååååh fick ett sms från min Mammi!
"nu ska jag snart sussa, godnatt min prinsessa"
Jag har världens bästa mamma! Tur att vi hittade varandra år 87!
Jag är tamigfan mammigare nu än när jag var 2år!

image10




Nu ska jag ta min lånebäbis i famnen och mysa!

Take care! Bye bye then!




Kommentarer
Postat av: caroline

Heeej! Tur du har en blogg, så jag har nåt o läsa medans jag sliter så hårt på jobbet! ;) kram

2008-05-05 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0