Jabbadehutt!

Gissa vart jag är!? Oooooh yes, work it is! Hade ingen lust att jobba idag, men när jag hörde att Carro skulle jobba blidde jag munter!

Munter är ju inte riktigt det jag har varit idag:

Nattade hos Onkel Johnny på Gullis...
Mys! Tänkte jag! Vi köper en sån där frukost som man bara äter i reklam!
Vi går som utvecklingsstörda kor ner mot Sabis  (SABIS!? Vafan är det!?) Tydligen Gullis ända mataffär med skyltfönster med skrumpna korvar i....
Jaja
När vi väl stod i kassan, och Karoline ful som ett svin, ska betala....MEDGES EJ!
NEHE!? Skit it då!?
Gick till bankomaten och testade med mitt nya kort...
FEL KOD, KORTET KOMMER ATT BEHÅLLAS. (SLURP)
Hejdå kortet?
Slutade med att jag fick låta gossen försörja mig. Så kan det gå minsann!

image17


Jag sprang på Jossan på stan!! (planerat sen innan?)
Vi fikade en massa fika och shoppade alderles för mycket....vad heter det? sånt man har på sig? typ klä....kläää?
Det var ändå myyyys!

Min mamma ringde mig i helgen...
- Henke är asallergisk! Han nyser så han blör näsblod och det bara sprutar om än!
- Hahahaha! Men jag kanske inte ska skratta åt honom...taskigt.
- Jag vet.....Jag asgarvade!!!
Bra empati jag och mor har för vårt eget kött och blod! Men vafan, skadeglädjen är den sanna glädjen!

I helgen var jag också på utbildning med 49 andra tjejer från hela Sveriges tjejjourer! Det var ROKS som ordnade så att vi fick komma upp Till Borlänge! Waaahooo, Tjejen gjorde förstors bort sig och trodde att snön fortfarande låg kvar uppe i Dalarna....som varmast visade tempan 28grader! Kul jul med tokvarma jeans och bara svarta fettröjor! Tack Gud! Nu var du snäll!

Det var iaf en lättsam helg! Alla var snälla och glada! Åt veganmat i två hela dar! Inte konstigt att jag var så blek innan jag slukade den där börjaren på McDummies! En ascool skådespelerska vid namn Lo Kaupii berättade lite om sin uppväxt : http://www.lokauppi.se/docs/bde.htm
Hon har även skrivit en bok som jag har gett mig fan på att köpa!
Tack Lo! You saved my summer of 08!

Vi hade en Finsk häxa där på "skolan" som heter Arja! Den coolaste häxan jag stött på! När vi skulle åka hem stod tantaluran på 60 bast i slänten och vinkade farväl med en näsduk! (Muminsvenska på det) MYS!
Jag och Karolin, min trofaste medföljare hade en jättetrevlig helg iaf! Mjum Mjum!

image19


Pricket över
i:t var iaf när jag skulle sätta på TVn. DÖD, DEAD, MUERTE, FINITO!!!
Jaha, då ska man slänga pengar på ett sånt fanskap. (Exelento!)
 Men jag är rätt sugen på en liten 50tums! MJUM MJUM!

Jag och Onkel ska hem till min mams och paps och göra landet!
Ska grilla för första gången i år! Fan det vattnas i min munhåla allready! 
Sen ska vi ut och kalasa på krogen! Finns inte så mycket annat att göra där...
Hade jag stannat kvar hade jag förmodligen varit mamma vid det här laget.
Dom verkar ha lite tråkigt därhemma, så dom ynglar av sig rikligt! 

Jag och Carro har kollat på Fröken Sverige och käkat en massa snask! 
Det är fan en apmysig filmutt! "Baaaaaaarn! Nu sover ni fint!"

Jag och Kristin ska ha försommarfest den 31a! Ska bli kalas! Hoppas att det är många som kommer! 
Ska nog bli lajbans! Med en stor nypa socker, går medicinen ner! (Merry Poppins)

 
Nu är det segt här, så Big Mamas House 2 har satts igång! Lättittad och så!

Hej Hå Hej Hå Nu tänker jag faktiskt gå! HOHO fyndig tjej! Fan va segt.
Take Blair!

Kommentarer
Postat av: Madelene1986

Schysst Blogg! Sov gott! / Madelene1986(Bloggdesigner)

2008-05-14 @ 01:28:48
URL: http://madelene1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0